1. Koszt dostawy

Jest uzależniony od formy płatności oraz wybranej opcji dostawy. Całe zamówienie jest wysyłane w jednej przesyłce i klient ponosi jeden koszt dostawy. 

Kurier - 16,00zł (przelew/płatność online)

Kurier - 20,00zł (za pobraniem)

Czas dostawy

Całkowity czas realizacji zamówienia (wraz z dostawą) wynosi od 1-3 dni roboczych - jeśli produkt znajduje się na magazynie. W innych przypadkach prosimy o kontakt z naszym sklepem. 

 

2. Formy płatności

W sklepie internetowym "JOLMAR.PL" wszyscy klienci mają do wyboru 3 rodzaje płatności:

2.1. Płatność przelewem na konto bankowe
Po poprawnie zakończonym procesie składania zamówienia klient otrzymuje na maila podsumowanie zamówienia wraz wszystkimi niezbędnymi do wykonania przelewu danymi. Gdy należność zostanie zaksięgowana na naszym koncie przystąpimy do przygotowywania zamówionego towaru do wysyłki, następnie paczka zostanie nadawana, a klient zostanie poinformowany o tym fakcie mailem.

Dane potrzebne do wykonania przelewu:
PKO BP 
97 1020 2313 0000 3002 0174 9480
Jolmar Bronisława Kurzynoga
Ul. Szarych Szeregów 5
40-750 Katowice


Prosimy pamiętać, aby w tytule przelewu wpisać nr swojego zamówienia ułatwi nam to jego identyfikację i przyspieszy proces wysyłki. Jeśli zależy Państwu na czasie prosimy o wysłanie e-mailem w pliku PDF potwierdzenia wykonania przelewu na nasze konto (taki plik można wygenerować na stronie Państwa banku po dokonaniu przelewu) oraz o kontakt telefoniczny z naszym konsultantem, aby mieli Państwo gwarancję, że zamówienie od razu trafi do działu wysyłek.

2.2. Płatność szybkim przelewem lub kartą kredytową (za pośrednictwem Przelewy24)
Po zakończeniu procesu składani przez klienta zamówienia pojawi się link przekierowujący do systemu płatności kartą, należy na niego kliknąć, system przeprowadzi Państwa przez proces dokonania przelewu, a wpłacona kwota w kilka minut zostanie zaksięgowana na naszym koncie. 

2.3. Płatność przy odbiorze
Jest to płatność, której dokonuje się gotówką w momencie odbierania przesyłki od kuriera. Należność za całą wartość zamówienia (wraz z kosztami wysyłki) należy przekazać kurierowi.

 

Po wysłaniu towaru klient otrzymuje od nas e-mail oraz sms, w których zawarta jest informacja o nr nadania jego paczki, co jest pomocne w procesie kontrolowania przesyłki.
W przypadku problemu z dokonaniem płatności lub przesyłką prosimy od kontakt mailowy lub telefoniczny:
kontakt@jolmar.pl (od poniedziałku do piątku w godz. 8-16)
+48 519-892-055 (od poniedziałku do piątku w godz. 8-16)

Rejestracja

Rejestracja konta

Posiadasz konto?
Zaloguj się lub Resetuj hasło